Klantwaardering

Ervaringsonderzoek

Bij AFP staan wij voor kwaliteit in de zorg. Daarom is onze slogan AFP beweegt mensen 't best. Maar alleen met de waardering van onze cliënten kunnen wij onze kwaliteit verbeteren. Wij werken er hard aan om onze kwaliteit zo hoog mogelijk te houden en daarmee u in de been te houden.

Middels een speciaal voor fysiotherapeuten ontworpen onafhankelijk klantervaringsonderzoek, genaamd PREM, vragen wij u naar onze kwaliteit. Het onderzoek wordt uitgevoerd door Qualiview

In het onderzoek wordt gekeken naar verschillende thema's, namelijk: 
  • Informatievoorziening
  • Bejegening 
  • Participatie en therapietrouw 
  • Verwachtingsmanagement van het behandelproces. 

Daarnaast wordt er een Net Promotor Score gegeven. Deze score geeft de mate aan waarin de praktijk positief of negatief wordt aanbevolen door de patiënten.

Meestal wordt u benaderd via een e-mail waarin wordt gevraagd wordt om mee te doen aan het onderzoek. Wij vragen u (al dan niet anoniem) mee te doen om onze kwaliteit te blijven verbeteren.

Om een realtime beoordeling te bekijken klikt u HIER

In 2020 hebben 526 klanten ons gewaardeerd met gemiddeld een 9,1 

Klantwaardering